What's New?

cara jahit zip sorok

Madam Azra Fesyen: Cara Menjahit Zip Sorok.

Diterbitkan pada Thursday, 1 January 1970 Pukul 7.00

salam madam..saya nk tny..pnghujung bawah zip tu kn, dari kepak kiri kita nk belok ke kepak kanan mcm mana ye..?? jahit setapak mcm zip biasa je atau berbeza cara dia saya sebenarnya tak pandai pun jahit zip sorok ~ cara jahit poket sisi seluar baju melayu ~ cara pasang zip seluar baju melayu ~ cara menjahit jubah ~ cara potong .

Jahit Zip Sorok Part 3 By Mariati Manaf

Diterbitkan pada Thursday, 1 January 1970 Pukul 7.00

Jahit zip sorok part 3 by Mariati Manaf mariati manaf. Subscribe Subscribed Unsubscribe 280 280. Cara Jahit Zip di Leher Jubah - Duration: 9:10.Menjahit zip sorok lebih mudah jika anda menggunakan mesin jahit industri. Namun perkara ini menjadi sukar jika anda menggunakan mesin jahit mudah alih..

Jahitku Cantik: Tutorial Jahit Zip Sorok Pada Belakang

Diterbitkan pada Thursday, 1 January 1970 Pukul 7.00

MANA TUTORIAL CARA TEKAP POLA Tada..dh siap pun ajar Jahit zip sorok..senang jg je kan..actually jht zip sorok ni kena prktis slalu..mula2 mmg susah sikit nk .

Tapak Zip Sorok Dan Tapak Zip Biasa Bersatu

Diterbitkan pada Thursday, 1 January 1970 Pukul 7.00

Kali ni nak bebel pasal zip sorok ini cara cik sue pasang zip sorok yer 2.Jahit sampai bawah zip .

Cara Jahit Zip Sorok / Sembunyi

Diterbitkan pada Thursday, 1 January 1970 Pukul 7.00

Cara Jahit Zip Sorok / Sembunyi - Free download as PDF File (.pdf), Text File (.txt) or read online for free..

Lagi Kisah Zip Sorok,alas Leher Kurung Moden..

Diterbitkan pada Thursday, 1 January 1970 Pukul 7.00

Masa sebok nak pindah umah hari tu..sebok plak pembaca duk tanya ,bagaimana cara nak cantum zip sorok kat belakang baju kurung susah benor nak jahit zip sorok ni

Menjahit Zip Sorok Menggunakan Tapak Biasa

Diterbitkan pada Thursday, 1 January 1970 Pukul 7.00

Menjahit zip sorok menggunakan tapak biasa Cara jahit bawah jubah supaya x bergulung Awie Manik - Duration: 3:53. noraini yaacob 4,390 views. 3:53.

Tutorial Cara Jahit Zip Sorok

Diterbitkan pada Thursday, 1 January 1970 Pukul 7.00

untuk menyenangkan jahit zip sorok, gosokkan dulu zip tu. lihat gambar cara nak gosok nyer ya. Gosok dari bahagian yang terbalik hingga jadi lurus.

- Halaman ini diberdayakan oleh Google dan Bing! -