What's New?

kain ela muaz textiles

Yaya Ayarus: Bridemaid Attire :)

Diterbitkan pada Wednesday, 6 February 2013 Pukul 9.01

haaaaaaa. di kuala lumpur ni, kain lace termurah yaya rasa memang. di Muaz Textile, Jalan Tar ni hah :) ulang sekali lagi, lace murah serupa bandung ada di Muaz Textile ni haaaaaa. mai mai beli sini k. sharing is caring :).

Kedai Muaz Textiles

Diterbitkan pada Saturday, 5 February 2011 Pukul 18.32

Pekedai lain akan menjual selendang jenis ini dalam harga Rm18 ke atas tapi kat Muaz Textiles RM10 pernah borong pertama kali dan terakhirkualiti kain x brapa sgt tp memang murahcustomer sy memilih sikit.

Iera Emilly : Bercuti Di Kuala Lumpur

Diterbitkan pada Monday, 24 December 2012 Pukul 9.25

memang rambang mata tengok, terlampau bnyk kedai yg jual kain pasang, tudung, baju kurung siap dll. aku suggestkan korang langkah lah masuk Kedai Muaz Textiles. Tengok apa yg ada, di sini mmg murah dr kedai yg lain.

Celoteh Along : Sepetang Di Kedai Tudung

Diterbitkan pada Friday, 14 May 2010 Pukul 13.30

Muadz Textiles terletak betul-betul bersebelahan Kamdar (belakang Semua House). Gadis bertudung yang mana idaman kalbuYang tudung putih ka, yang tudung kelabu ka atau tudung biru muda itu ka. Itulah yang mencabar keimanan kami bertiga Bukan tudung aje yang dijual disini, tapi ada anak tudung, selendang, kain ela dan samping songket (aku sempat jeling harga RM15 aje).Sudahnya Kak Su dan Wati beli jugak tudung sorang 2 helai..Ambik kau!

Haihayahai.blogspot: Org Berbudi Kita Berbahasa

Diterbitkan pada Monday, 28 January 2013 Pukul 11.38

Seronok tgk depa 'naik sheikh' pilih tudung murah2 kt Muaz Textile. Sy pun ada jg hasil tgkapannya. Mula la sy mcm tkebil2 rasa susah hati plak dh sbb rasa mcm 'paksa' depa beli kain ela :( Habis shopping kt situ we 

Shopping Di Jalan Tuanku Abdul Rahman Kuala Lumpur

Diterbitkan pada Tuesday, 19 February 2013 Pukul 12.27

Hasilnya 3 helai kain pasang berharga RM50 sepasang. Mia punya yang warna biru dan putih tu. Selepas itu, kami pergi ke kedai Muaz Textiles (deretan Sogo) yang menjual pakaian dan tudung. Memang betul-betul murah 

Kedai Kain Paling Murah Di Jalan Tar @ Kedai Muaz Textiles

Diterbitkan pada Monday, 23 July 2012 Pukul 8.40

memang rambang mata tengok, terlampau bnyk kedai yg jual kain pasang, tudung, baju kurung siap dll. sy suggestkan anda langkah lah masuk Kedai Muaz Textiles. Tengok apa yg ada, di sini mmg murah dr kedai yg lain.

Jalan @ Masjid India 31/01/2015

Diterbitkan pada Sunday, 1 February 2015 Pukul 16.14

Tujuan utama aku biasa la Muaz Textile la kantp masa tu Muaz belum buka lagi Aku berdua je dengan AlifLenggang kan di LRT Masjid Jamek Jln punya jln aku terpandang Habis dah settle kain- kain ela kena la cari kain utk baju melayu abg aku lakmereka kan nak sendondon kan.harga kain ni RM14.90 semetertawar-tawar dapat la RM14.00 semeter Habis je membayar semua harga kain tukami pun beredar la..nk cari tudung Neelofar yg SIL aku 

- Halaman ini diberdayakan oleh Google, Bing!, dan Blekko -