What's New?

kaki ayam skali pukul mati

Welcome To Luta Resort Toraja

Diterbitkan pada Sunday, 19 October 2014 Pukul 15.02

LUTA Resort Toraja is located in the center of Rantepao at an altitude of 700 meters (2,300 feet), with view over the ricefields and mountains.

Merakit Amplifier « Tips And Trik Servis Elektronik

Diterbitkan pada Monday, 20 October 2014 Pukul 0.42

Admin hamimservis.com : hamim . tips ,trik,servis,elektronik yang kita tuliskan adalah pengalaman kerja kita sehari-hari semoga bisa bermanfaat , apabila ada

Aku Penjual Ayam: May 2010

Diterbitkan pada Sunday, 19 October 2014 Pukul 8.21

menjual dan membeli ayam, ayam kampungasli,kacuk,serama,laga,siam,selasih,bulu balik,katik,ayam hutan F2, ayam Arab dan juga anak2 ayam. la nie

Chap Ayam Runners A.k.a Car

Diterbitkan pada Saturday, 18 October 2014 Pukul 22.48

Kayuhan ke frazer kali ni dihadiri lebih kurang 18org,semua power2 ni..mcm biasa bermula agak lewat iaitu pukul 9pagi,kayuhan bermula dr 7Eleven KKB ke puncak Frazer

Ternakan Ayam Piru Dan Ayam Kampung

Diterbitkan pada Saturday, 18 October 2014 Pukul 21.44

sedap ooo daging punai punai ni rasa dia ikot musin buah. kalau musim buah pahit makan pahit la jugak isi dia. kalau buat maggi kena makan ngan tulang2 skali. tak

Ayam Sabung Angahzul

Diterbitkan pada Sunday, 19 October 2014 Pukul 14.12

Cuba tengok perbezaan bapak muda ni dengan ayam lain yang biasa ada di rumah kita..Temoloknya sebelah kiri.Biasa ayam sebelah kanan. Ni la sebabnye saya simpan jugak

Ayam Sabung: Penjagaan Ayam

Diterbitkan pada Saturday, 18 October 2014 Pukul 11.57

Usahakanlah dari anak ayam sampai ayam dewasa dalam pemberian pakan memenuhi kebutuhan ayam sesuai dengan umurnya.Ayam yang terpenuhi nilai pakannya dan tak akan

Kelab Peminat Buah Pukul 7 Hari

Diterbitkan pada Monday, 20 October 2014 Pukul 0.49

Assalamualaikum buat para peminat seni Buah Pukul 7 Hari Kelantan, anda dijemput menyertai kelab ini sebagai merapatkan ukhwah persaudaraan, bagi memudahkan aktiviti

Blog Kemaren Siang

Diterbitkan pada Saturday, 18 October 2014 Pukul 18.52

Never stop dreaming, they said. (by Albadr Nasution) Next day at 4 pm, I arrived at my dormitory. Such a long journey then I suddenly had to cook my own food, and

Ayam Made In 1malaysia

Diterbitkan pada Sunday, 19 October 2014 Pukul 22.11

Ni otai kat luar reban sebab 2 ekor bapak lagi kena kurung dgn betina. kiranya ayam kat luar semua 6 ekor bujang. sahaja yang lepas bebas. ayam dara pun takde T..T

- Halaman ini diberdayakan oleh Google, Bing!, dan Blekko -

x

Promosikan juga produk maupun jasa Anda di media periklanan gratis IklanDB.com

X