What's New?

rumah kain kopo bandung

Jual Balon Udara Promosi Harga Murah Di Bali...

Diterbitkan pada Sunday, 7 December 2014 Pukul 15.00

Alw! b3 baby: kain sulam murah kopo bandung, Pastu ada jugak google pasal kilang kain kopo nih.. kat belog² ramai yang suggest pegi tempat ni coz harga kainnya lebih murah dari pasar barulagi pun kebanyakkan. Sepeda motor listrik | hijau, Aku kemaren baru beli betrix dari bandung, tapi dikirim ke rumah, ada ongkos kirim cepek. kalo mau beli apa cari dealer terdekat, bisa liat di http://www.betrix.co.id.. Astra toyota indonesia - harga mobil avanza - innova, Harga 

Rumah Kain Sulam Kopo

Diterbitkan pada Friday, 7 March 2014 Pukul 11.07

sekarang ini ada tempat baru di bandar bandung yang sering dikunjungi pelancong terutama khususnya pelancong dari malaysia iaitu Rumah kain Bidadari atau yang disebut juga Rumah kain jalan Kopo terletak di tepi bandung arah ke 

Nolli.cious: Bandung Part 2: Shopping

Diterbitkan pada Monday, 2 December 2013 Pukul 8.45

hari pertama kami pon dh mulakan ngan aktiviti shopping.. tempat pertama yg dituju..rumah kain Kopo!! hehehe.. mmg xsalah pilih tmpt ni utk membeli kain sbb bile compare ngn pasar baru mmg jauh harga.. kat Kopo ni 

Bandung Aku Datang Lagi

Diterbitkan pada Wednesday, 22 January 2014 Pukul 8.45

Selalunya nak cari kain sulam tempatnya x lain x bukan di Pasar Baru, tapi baru² ni pergi ke Bandung, Pak Supir yg bawa kami tu ada bawa kami ke Jalan/Taman Kopo ni katanya kilang/perusahaan kain, org sana panggil kilang kain tp sbnrnya jalan kopo ni satu kawasan perumahan, dirumah tu dia buat tempat jual kain..bila pergi sini Mama teringat masa g Rumah Hajah Basiroh di Vietnam, lebih kurang cenggini la..rumah dijadikan kawasan perusahaan.

My Family: Cuti-cuti Bandung Day 1

Diterbitkan pada Thursday, 16 May 2013 Pukul 16.52

Cuti-cuti Bandung Day 1. Day 1 @ BAndung (Ahad) Plan nk pg bandung dr last year, finally pg gk bln April 28 haribulan. Alhamdullilah, dpt jgk pg bercuti tp xde hubby ngan bby medina..huhu, cm malas sgt nk pg ngan pluss sedih x nk tgglkn. nk sgt pg tgk negara org for the first timeguna Passportkelakar tol.. B4 pg Bandung dhla demam seminggu x keje, . *rumah kain sulam kat taman kopo * cibaduyut-shoes and jacket leather original *Oleh-oleh Bandung (cake 

Alw!z B3 My Baby: Kain Sulam Murah Di Kopo Bandung

Diterbitkan pada Thursday, 30 May 2013 Pukul 14.07

inilah kilang kain sulam tu aku bajet kilang besar rupanya rumah teres sajok.. huhuhu . supir Agus dan Hadif.. aku rasa kat Kopo nih ada banyak lah pemborong kain sulam nih.. tengok kat facebook n belog² yang penah 

Ayuh Berwisata Ke Bandung

Diterbitkan pada Thursday, 9 October 2014 Pukul 16.37

First day sampai, lepas makan terus supir bawa ke Rumah Kain Kopo. Kain pasang sini just RM35 je. Kain tu siap ada lace, sulam bagai. Kira murah la tu. Tak bestnya tengokla susunan dalam kedai. Nak pilih kain pun 

Rumah Kain Sulam Kopo

Diterbitkan pada Wednesday, 16 July 2014 Pukul 22.06

Rumah kain sulam, Kopo terletak di tepi Bandung arah ke Bandung selatan. Memang, bagi sebagian orang, cukup sulit untuk menemukan letak daripada rumah ini, Sebab ia berada di sebuah komplek/taman perumahan.

- Halaman ini diberdayakan oleh Google, Bing!, dan Blekko -

x

Promosikan juga produk maupun jasa Anda di media promosi gratis PromoGratis.net

X