What's New?

rumah kain kopo bandung

Ayuh Berwisata Ke Bandung

Diterbitkan pada Thursday, 9 October 2014 Pukul 16.37

First day sampai, lepas makan terus supir bawa ke Rumah Kain Kopo. Kain pasang sini just RM35 je. Kain tu siap ada lace, sulam bagai. Kira murah la tu. Tak bestnya tengokla susunan dalam kedai. Nak pilih kain pun 

Admya: Tips: Tempat-tempat Menarik Di Bandung

Diterbitkan pada Sunday, 12 May 2013 Pukul 12.03

Jangan ingat kat Thailand je ada pasar terapung,kat Bandung pun ada gak. 10) Rumah kain. Yang ni,kami pergi sebab supir yang bawakkan. Harga kain pasang kat sini murah-murah dan pelbagai corak dan pattern. Yang sulam,yang tak sulam. lebih kurang rm35 sepasang. Yang bestnya lepas beli,bawak Boy Laksamana April 22, 2014 at 8:46 PM. Salam, rumah kain kat jalan kopo itu mcm mall atau bagaimana? Saya akan ke bandung lusa ni, mohon bantu.

My Family: Cuti-cuti Bandung Day 1

Diterbitkan pada Thursday, 16 May 2013 Pukul 16.52

Cuti-cuti Bandung Day 1. Day 1 @ BAndung (Ahad) Plan nk pg bandung dr last year, finally pg gk bln April 28 haribulan. Alhamdullilah, dpt jgk pg bercuti tp xde hubby ngan bby medina..huhu, cm malas sgt nk pg ngan pluss sedih x nk tgglkn. nk sgt pg tgk negara org for the first timeguna Passportkelakar tol.. B4 pg Bandung dhla demam seminggu x keje, . *rumah kain sulam kat taman kopo * cibaduyut-shoes and jacket leather original *Oleh-oleh Bandung (cake 

Rumah Kain Sulam Kopo

Diterbitkan pada Wednesday, 16 July 2014 Pukul 22.06

Rumah kain sulam, Kopo terletak di tepi Bandung arah ke Bandung selatan. Memang, bagi sebagian orang, cukup sulit untuk menemukan letak daripada rumah ini, Sebab ia berada di sebuah komplek/taman perumahan.

Nolli.cious: Bandung Part 2: Shopping

Diterbitkan pada Monday, 2 December 2013 Pukul 8.45

hari pertama kami pon dh mulakan ngan aktiviti shopping.. tempat pertama yg dituju..rumah kain Kopo!! hehehe.. mmg xsalah pilih tmpt ni utk membeli kain sbb bile compare ngn pasar baru mmg jauh harga.. kat Kopo ni 

Rumah Kain Sulam Kopo

Diterbitkan pada Friday, 7 March 2014 Pukul 11.07

sekarang ini ada tempat baru di bandar bandung yang sering dikunjungi pelancong terutama khususnya pelancong dari malaysia iaitu Rumah kain Bidadari atau yang disebut juga Rumah kain jalan Kopo terletak di tepi bandung arah ke 

Alw!z B3 My Baby: Kain Sulam Murah Di Kopo Bandung

Diterbitkan pada Thursday, 30 May 2013 Pukul 14.07

inilah kilang kain sulam tu aku bajet kilang besar rupanya rumah teres sajok.. huhuhu . supir Agus dan Hadif.. aku rasa kat Kopo nih ada banyak lah pemborong kain sulam nih.. tengok kat facebook n belog² yang penah 

Bandung Aku Datang Lagi

Diterbitkan pada Wednesday, 22 January 2014 Pukul 8.45

Selalunya nak cari kain sulam tempatnya x lain x bukan di Pasar Baru, tapi baru² ni pergi ke Bandung, Pak Supir yg bawa kami tu ada bawa kami ke Jalan/Taman Kopo ni katanya kilang/perusahaan kain, org sana panggil kilang kain tp sbnrnya jalan kopo ni satu kawasan perumahan, dirumah tu dia buat tempat jual kain..bila pergi sini Mama teringat masa g Rumah Hajah Basiroh di Vietnam, lebih kurang cenggini la..rumah dijadikan kawasan perusahaan.

- Halaman ini diberdayakan oleh Google, Bing!, dan Blekko -

x

Promosikan juga produk maupun jasa Anda di media periklanan gratis IklanDB.com

X