What's New?

rumah kain kopo bandung

My Family: Cuti-cuti Bandung Day 1

Diterbitkan pada Thursday, 16 May 2013 Pukul 16.52

Cuti-cuti Bandung Day 1. Day 1 @ BAndung (Ahad) Plan nk pg bandung dr last year, finally pg gk bln April 28 haribulan. Alhamdullilah, dpt jgk pg bercuti tp xde hubby ngan bby medina..huhu, cm malas sgt nk pg ngan pluss sedih x nk tgglkn. nk sgt pg tgk negara org for the first timeguna Passportkelakar tol.. B4 pg Bandung dhla demam seminggu x keje, . *rumah kain sulam kat taman kopo * cibaduyut-shoes and jacket leather original *Oleh-oleh Bandung (cake 

Bandung Surga Nya Shopping

Diterbitkan pada Saturday, 14 March 2015 Pukul 6.20

Terletak di kawasan kopo bandung arah ke ciwidey kalau orang yang pertama kali ke tempat itu akan susah ditemukan rumah kain tersebut karena terletak di sebuah komplek perumahan taman kopo dan agak masuk ke 

Bandung Trip

Diterbitkan pada Friday, 8 February 2013 Pukul 11.39

ke Hotel Grand Kopo. Keesokan pagi bersarapan di Hotel sementara. Juadah sarapan Nasi Goreng & Teh O serta keropok2. Menu nusantara InsyaAllah bleh masuk tekak punya ehehehe. Masih sibuk ambik makanan untuk bersarapan. Seb baik kat sana matahari terbit awall.. dalam pukul 6 lebih tu dah cerahh. Bubur baby Dhiya tidak di .. *rumah kain sulam kat taman kopo * cibaduyut-shoes and jacket leather original *Oleh-oleh Bandung (cake Lapis, Brownies, 

Alw!z B3 My Baby: Kain Sulam Murah Di Kopo Bandung

Diterbitkan pada Thursday, 30 May 2013 Pukul 14.07

inilah kilang kain sulam tu aku bajet kilang besar rupanya rumah teres sajok.. huhuhu . supir Agus dan Hadif.. aku rasa kat Kopo nih ada banyak lah pemborong kain sulam nih.. tengok kat facebook n belog² yang penah 

Bandung Aku Datang Lagi

Diterbitkan pada Wednesday, 22 January 2014 Pukul 8.45

Selalunya nak cari kain sulam tempatnya x lain x bukan di Pasar Baru, tapi baru² ni pergi ke Bandung, Pak Supir yg bawa kami tu ada bawa kami ke Jalan/Taman Kopo ni katanya kilang/perusahaan kain, org sana panggil kilang kain tp sbnrnya jalan kopo ni satu kawasan perumahan, dirumah tu dia buat tempat jual kain..bila pergi sini Mama teringat masa g Rumah Hajah Basiroh di Vietnam, lebih kurang cenggini la..rumah dijadikan kawasan perusahaan.

Nolli.cious: Bandung Part 2: Shopping

Diterbitkan pada Monday, 2 December 2013 Pukul 8.45

hari pertama kami pon dh mulakan ngan aktiviti shopping.. tempat pertama yg dituju..rumah kain Kopo!! hehehe.. mmg xsalah pilih tmpt ni utk membeli kain sbb bile compare ngn pasar baru mmg jauh harga.. kat Kopo ni 

Rumah Kain Sulam Kopo

Diterbitkan pada Wednesday, 16 July 2014 Pukul 22.06

Rumah kain sulam, Kopo terletak di tepi Bandung arah ke Bandung selatan. Memang, bagi sebagian orang, cukup sulit untuk menemukan letak daripada rumah ini, Sebab ia berada di sebuah komplek/taman perumahan.

Rumah Kain Sulam Kopo

Diterbitkan pada Wednesday, 5 March 2014 Pukul 17.41

sekarang ini ada tempat baru di bandar bandung yang sering dikunjungi pelancong terutama khususnya pelancong dari malaysia iaitu Rumah kain Bidadari atau yang disebut juga Rumah kain jalan Kopo terletak di tepi bandung arah ke 

- Halaman ini diberdayakan oleh Google, Bing!, dan Blekko -

x

Pasang iklan melalui perangkat Android Anda secara langsung. Klik disini untuk menginstall IklanGratiz Android.