What's New?

rumah kain kopo bandung

Rumah Kain Sulam Kopo

Diterbitkan pada Friday, 7 March 2014 Pukul 11.07

Bandung memang sudah terkenal dari dulu sebagai salah satu bandar pusat membeli-belah di indonesia , Factory outlet jalan dago , jalan Riau , Cihampelas , Cibaduyut , Rumah mode , pasaran baru dll sebagai pusat membeli-belah di 

Bandung Aku Datang Lagi

Diterbitkan pada Wednesday, 22 January 2014 Pukul 8.45

Selalunya nak cari kain sulam tempatnya x lain x bukan di Pasar Baru, tapi baru² ni pergi ke Bandung, Pak Supir yg bawa kami tu ada bawa kami ke Jalan/Taman Kopo ni katanya kilang/perusahaan kain, org sana panggil kilang kain tp sbnrnya jalan kopo ni satu kawasan perumahan, dirumah tu dia buat tempat jual kain..bila pergi sini Mama teringat masa g Rumah Hajah Basiroh di Vietnam, lebih kurang cenggini la..rumah dijadikan kawasan perusahaan.

Ayuh Berwisata Ke Bandung

Diterbitkan pada Thursday, 9 October 2014 Pukul 16.37

First day sampai, lepas makan terus supir bawa ke Rumah Kain Kopo. Kain pasang sini just RM35 je. Kain tu siap ada lace, sulam bagai. Kira murah la tu. Tak bestnya tengokla susunan dalam kedai. Nak pilih kain pun 

My Family: Cuti-cuti Bandung Day 1

Diterbitkan pada Thursday, 16 May 2013 Pukul 16.52

Cuti-cuti Bandung Day 1. Day 1 @ BAndung (Ahad) Plan nk pg bandung dr last year, finally pg gk bln April 28 haribulan. Alhamdullilah, dpt jgk pg bercuti tp xde hubby ngan bby medina..huhu, cm malas sgt nk pg ngan pluss sedih x nk tgglkn. nk sgt pg tgk negara org for the first timeguna Passportkelakar tol.. B4 pg Bandung dhla demam seminggu x keje, . *rumah kain sulam kat taman kopo * cibaduyut-shoes and jacket leather original *Oleh-oleh Bandung (cake 

Alw!z B3 My Baby: Kain Sulam Murah Di Kopo Bandung

Diterbitkan pada Thursday, 30 May 2013 Pukul 14.07

inilah kilang kain sulam tu aku bajet kilang besar rupanya rumah teres sajok.. huhuhu . supir Agus dan Hadif.. aku rasa kat Kopo nih ada banyak lah pemborong kain sulam nih.. tengok kat facebook n belog² yang penah 

Tangkuban Perahu

Diterbitkan pada Sunday, 23 February 2014 Pukul 18.26

info tentang pelancongan bandung kereta sewa di bandung. Rumah Kain sulam Kopo. Bandung memang sudah terkenal dari dulu sebagai salah satu bandar pusat membeli-belah di indonesia , Factory outlet jalan dago , jalan Riau Pakej Tour Bandung. 5D4N Bandung utara, selatan & shoping only 515 RM /pax minimum 6 to go Include: -Hotel 4 nite standart single Be. Ketika sedang asyik bertenun , toropong ( torak ) yang tengah digunakan bertenun kain terjatuh ke bawah .

Nolli.cious: Bandung Part 2: Shopping

Diterbitkan pada Monday, 2 December 2013 Pukul 8.45

hari pertama kami pon dh mulakan ngan aktiviti shopping.. tempat pertama yg dituju..rumah kain Kopo!! hehehe.. mmg xsalah pilih tmpt ni utk membeli kain sbb bile compare ngn pasar baru mmg jauh harga.. kat Kopo ni 

Rumah Kain Sulam Kopo

Diterbitkan pada Wednesday, 16 July 2014 Pukul 22.06

Rumah kain sulam, Kopo terletak di tepi Bandung arah ke Bandung selatan. Memang, bagi sebagian orang, cukup sulit untuk menemukan letak daripada rumah ini, Sebab ia berada di sebuah komplek/taman perumahan.

- Halaman ini diberdayakan oleh Google, Bing!, dan Blekko -

x

Promosikan juga produk maupun jasa Anda di media periklanan gratis IklanDB.com

X